20.04.2013

Ishakking


Så ble det noen uker blogg pause. Overgangen
fra å være hjemme i permisjon til å begynne i jobb
igjen var stor. 
Dagene blir lengre og lysere. Men skulle gjerne sett
at døgnet fikk flere timer og. Det har skjedd under før
men et sted går grensen. Må nok klare meg med de
24 timene vi har fått utdelt. 

Kameraet har heller ikke blitt brukt noe særlig så
langt i år. Bortsett fra et par bilder i påsken er
dette bildet det eneste. Dette var mitt bidrag til
denne mnd blinktier i foto klubben.
Naboen må ha lurt litt der jeg krabbet rundt
på bakken en søndag formiddag.
Spiller ingen rolle, jeg hadde det gøy. 
Denne lille piken er møkk lei vinter og går løs
på isen, for hun vil ha sommer og sol. 
Sommer antrekket er på plass som dere ser. 
solbrillene er på plass men solen mangler.

Nå er heldigvis gårdsplassen fri for is.
Går bare og gleder meg til å kunne ta ute 
plassen i bruk. 

Ønsker dere en fin lørdag!

Tove

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar