26.01.2013

NUTS...


Her for et par dager siden kom macro objektet
mitt i posten. Oh...lykke.
Tror det blir tatt en del macro bilder fremover.
Desverre har det vært så kaldt her i det siste
at med små barn må man fint holde seg inne.
I mangel på spennende macro motiv endte
jeg opp med å ta bilder av nøtter.
Av alle ting.
Desverre så er det sånn at etter jeg kjøpte
meg nytt kamera er stativet mitt helt ubrukelig.
Da jeg fikk stativet for mange år siden tenkte
jeg bare at et stativ er et stativ. Nope...
Mitt kamera er tydeligvis alt for tungt for dette
stativet. sukk...enda en ting på skulle hatt listen.
Ihvertfall så syns jeg det var vanskelig å få helt
skarpe bilder. 
Fikk ikke låst kameraet såpass fast at det satt der. 


1 kommentar:

  1. Det er supergøy å ta macrobilder :) og mulighetene for å leke seg er jo uendelige :) gratulerer og kos deg masse med fotograferingen.

    SvarSlett