06.01.2013

Lykke


for noen få dager siden fikk jeg lyst til
å ta noen bilder av min lille Lykke.



Jeg fikk blitz av kjæresten til jul så den
måtte jo testes. Foreløpig har jeg ikke 
fått satt meg inn i annet enn å slå den av
og på. Bare det hjalp på bildene. 


Så er det bare å sette seg inn i resten av
blitzens knapper. Håper det ikke er alt for
avansert. 


Når det gjelder bruk av blitz og lys så har 
jeg absolutt ingen peiling men håper å lære.
På neste møte i foto klubben skal vi
lære litt om nettopp blitzen. Det er noe 
jeg gleder meg veldig til. 


Blir veldig glad for tilbakemeldinger.
Det er jo det man lærer av.

Ønsker alle en fin søndag

Klem Tove

2 kommentarer:

  1. Jeg har også en blits jeg ikke kan noenting om :-) men det kommer vel med tiden håper jeg. Må bare si at det nederste bildet ditt er utrolig flott, og at jenten din er så nydelig.

    SvarSlett
  2. Nydelige babybilder! Sarte, mjuke fargetoner og fin vinkel :)Stilige "props" - kreativt med tønne i stedet for kurv! Takk for flott inspirasjon :)

    SvarSlett